Sandał ortopedyczny dla dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym. Posiada specjalistyczne usztywnienie w pięcie, typowe dla obuwia dla dzieci z MPD. Buty skórzane dla dzieci z tej kolekcji nie posiadają podeszwy diagnostycznej Memo.
Rozmiary: 30-40
- Zasady użytkowania
- Obuwie należy zakładać i zdejmować rozsznurowane.
- Należy unikać przemoczenia obuwia. W przypadku silnego przemoczenia nie należy suszyć obuwia w bezpośredniej bliskości urządzeń emitujących ciepło. Obuwie należy rozsznurować przed suszeniem. Włożenie papieru do środka obuwia pozwoli na uniknięcie deformacji kształtu.
- Obuwie ze skór typu nubuk i welur są znacznie mniej odporne na przemakanie.
- Nie wolno prać obuwia skórzanego w pralce. Gorąca woda, detergenty, wirowanie powodują pogorszenie kondycji obuwia – traci ono pierwotny kształt i wygląd oraz trwałość.
- Codziennie należy zmieniać użytkowane obuwie, pozwoli to butom na pozbycie się nadmiaru wilgoci.
- Obuwie należy użytkować zgodnie z przeznaczeniem.
- Nie należy kupować obuwia za dużego lub małego.
2. Konserwacja obuwia
Skóra licowa:
Po oczyszczeniu obuwia stosować należy barwne pasty zgodnie z przeznaczeniem i kolorem wierzchu. Po wchłonięciu pasty w skórę, obuwie polerować szczotką o miękkim włosiu lub flanelką, do momentu uzyskania połysku.
Skóra typu nubuk, welur:
Po oczyszczeniu obuwia należy stosować środki impregnujące w aerozolu do odświeżania skór typu nubuk i welur, zgodnie z kolorem wierzchu. Nie zaleca się używania past i kremów.
3. Wskazania
Potrzeba stabilizacji i korekcji w poniższych schorzeniach zasadniczych oraz profilaktyka powikłań dla poniższych schorzeń:
- mózgowe porażenie dziecięce
- przepuklina oponowo-rdzeniowa
- asymetria długościowa kończyn dolnych
- asymetria stóp
- inne zaburzenia biomechaniczne stawów biodrowych,
- stawów kolanowych oraz stawów skokowych wymagające korekcji/stabilizacji
4. Ogólne zasady reklamacji obuwia.
W przypadku ujawnienia się wady, obuwie należy przekazać producentowi za pośrednictwem punku sprzedaży.
Reklamacji nie podlega:
- Reklamacji podlegają ujawnione ukryte wady materiałowe i technologiczne, powstałe z winy producenta w obuwiu niezniszczonym.
- Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu oraz formularz zgłoszenia reklamacyjnego wypełnionego przez punkt sprzedaży w chwili zakupu.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.
- Obuwie jako wyrób medyczny nie podlega zasadom reklamacji określonych w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 20 maja 2014 r.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji producent deklaruje usunięcie wady przez naprawę lub wymianę towary na nowy, jeżeli naprawa jest niemożliwa.
- Obuwie z wadami jawnymi widocznymi w momencie zakupu.
- Obuwie posiadające uszkodzenie mechaniczne, spowodowane przez klienta oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.
- Obuwie zużyte w sposób naturalny.
- Obuwie z odbarwiającymi się podszewkami ze skór naturalnych.
- Obuwie określane przez klientów jako niewygodne.
- Obuwie za duże, w których zapas jest większy niż 1 cm.
UWAGA!
Maksymalny dopuszczalny zapas w obuwiu nie powinien przekraczać 1 cm. Zbyt duże obuwie nie spełnia swojej funkcji ortopedycznej. Obuwie powinno być w taki sposób dopasowane do stopy, aby zapewniało prawidłowy komfort użytkowania.
Basic UDI-DI: 59017804DRMOR6